برای اینکه بتوانید گام موثری در جذب اطرافیان و معاشرت‌های خود بردارید، باید علاوه بر اینکه به ظاهر و نوع پوششتان اهمیت می‌دهید، از عطر و ادکلن مناسب هم استفاده کنید. افرادی که از عطرهای خوشبو استفاده می‌کنند، تاثیر بیشتر و بهتری بر مخاطبان خود می‌گذارند و در نگاه سایرین، شخصیت دوست داشتنی‌تری خواهند داشت.


همه ما دوست داریم وقتی به جمعی پا می‌گذاریم، در نظر دیگران بسیار آراسته و شیک باشیم؛ اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستیدباید به دنبال لباس‌های برازنده و عطر و ادکلنی مناسب باشید. ما در ادامه این مقاله در مورد خرید بهترین ادکلن مردانه که می‌توان در فصل زمستان از آنها استفاده نمود با شما صحبت خواهیم کرد.


قوانین خرید ادکلن و عطر برای فصول مختلف


حتما تا کنون در میان دوستان و نزدیکان خود افرادی را دیده‌اید که چندین سال متوالی از یک عطر استفاده می‌کنند. این کار واقعا نادرست است! شاید تعجب کنید، اما باید بگوییم که در هر فصل باید از رایحه‌ای متناسب استفاده کرد. در واقع شما باید همان طور که برای انتخاب لباس‌های مناسب با فصلی که در آن قرار دارید وقت صرف می‌کنید، برای استفاده از عظر و ادکلن نیز باید به فصل‌ها دقت کنید.


عطرهایی که باید در فصل‌های گرم سال از آنها استفاده شود، عموما رایحه خنکی دارند، در صورتی که ادکلن‌های مناسب برای فصول سرد دارای رایحه گرم هستند و دلیل اینکه نباید از آنها در فصل نامناسبشان استفاده کرد این است که اگر در فصل گرم، از ادکلن با رایحه گرم استفاده کنید، این بو به سرعت با عرق بدن واکنش داده و بوی نا مطلوبی بر روی لباس شما به جای می‌گذارد که استشمام آن چندان خوشایند نیست و برعکس اگر در فصل سرد از رایحه‌های سرد استفاده کنید، هیچ بویی به مشام خود و مخاطبتان نخواهد رسید.


خرید بهترین ادکلن مردانه برای فصل سرد


1. ادکلن مردانه بلو شانل (BLEU DE CHANEL): اگر به دنبال یک ادکلن مردانه خوشبو هستید که پس از استفاده آن نظر اطرافیان را به خود جلب کنید، پیشنهاد اول ما به شما ادکلن معروف "بلو شنل" از برند مطرح و شناخته شده CHANEL است. آقایانی که به رایحه‌های متفاوت از برندهای معروف علاقه دارند، حتما این ادکلن را امتحان کرده‌اند.


این عطر با رایحه شرقی و اصیلی که دارد به هر سلیقه‌ای پاسخ می‌دهد .
در این عطر از عصاره‌های مختلفی مانند: چوب صندل، گل لادن، گل یاسمن، لیمو، زنجبیل و... استفاده شده است.
رایحه شیرین آن برای فصول سرد سال بسیار مناسب است.
بلو شنل برای نخستین بار در سال 2014 میلادی تولید و عرضه شد و از آن زمان تا کنون مورد استقبال افراد مختلفی در سراسر جهان قرار گرفته است.

2. ادکلن مردانه دیور ساواج (Dior Sauvage): از انواع بهترین ادکلن مردانه می‌توان به ساواج که در روزهای سرد زمستان حس نشاط و گرمی را به شما انتقال دهد یاد کرد، حتما ادکلن محبوب ساواج را از برند دوست داشتنی Dior امتحان کنید.


این ادکلن نشاط‌ بخش روزهای سرد زمستان است و می‌توانید گرما و انرژی آن را پس از اولین اسپری بر روی لباستان استشمام کنید!
گرمی و تندی این ادکلن از وجود عصاره فلفل نشات می‌گیرد و شیرینی و انرژی بخشی آن هم به ترتیب به خاطر وجود عصاره‌های نارنج و عنبر است.
ما به تمامی افرادی که به دنبال یک ادکلن ویژه با رد بویی عالی هستند، دیور ساواج را پیشنهاد می‌دهیم چرا که برازنده تمامی مردان قدرتمند، رئیس و علاقمند به مد است.


3. ادکلن مردانه نرولی پورتوفینو (Neroli Portofino): عموما افراد خاص‌ پسند به ادکلن نرولی پورتوفینوعلاقه دارند.


این ادلکن به برند تام فورد تعلق دارد و تا کنون نظر افراد مختلفی در سراسر دنیا را به خود جلب کرده است.
تام فورد یک برند آمریکایی است و ادکلن‌های محبوبی را به بازار عرضه کرده است.
ادکلن نرولی پورتوفینو تلفیقی از رایحه تند و خنک است که در زمان استفاده از آن متوجه حس راز آلودگی آن خواهید شد.
برای تهیه این ادکلن از رایجه بهارنارنج، سنبل ختایی، اسطوخودوس ، ترنج و... استفاده شده است.


4. روبرتو کاوالی اومو (Roberto Cavalli Uomo): ادکلنی که در سال 2016 میلادی از سوی برند مطرح ایتالیایی روبرتو کاوالی به بازار عرضه شد.


این ادکلن با رایحه شرقی، تند و گرم برای مردان قدرتمند و با اعتماد به نفس واقعا مناسب است.
رد بوی بسیار خوبی دارد و از ماندگاری بالایی برای فصول سرد سال برخوردار است.
شما می‌توانید در زمان استشمام این ادکلن، رایحه‌های گرم، شیرین و خنک را در کنار یکدیگر احساس کنید.
زمانی که این ادکلن را بر روی پوستتان اسپری می‌کنید، بیشتر متوجه سنگینی آن خواهید شد اما هر چه زمان جلوتر می‌رود، شیرینی و تلخی آن بیشتر شده و بهتر خودنمایی می‌کند.
برای تهیه این ادکلن از عصاره زعفران، بنفشه، عسل، نعناع هندی و... استفاده شده است.


5. چوپارد امبر ملکی (Chopard Amber Malaki): یک انتخاب دیگر برای خرید بهترین ادکلن مردانه می‌تواند همین گزینه باشد.




چوپارد امبر ملکی هم جزو آن ادکلن‌های دوست داشتنی است که با رایحه شرقی‌اش هر سلیقه‌ای را به سمت خود جذب می‌کند.
این ادکلن برای نخستین بار در سال 2015 میلادی به طرفداران عطر و ادکلن معرفی شد.
این مدل، گرمی و شیرینی و تلخی منحصر به فردی داشته و از قدرت پراکندگی قابل قبولی در فصل زمستان برخوردار است.
در زمان استفاده از این ادکلن حتما متوجه شیرینی، شادابی و گرمی آن خواهید شد. اما هر چه زمان پیش می‌رود، این شیرینی و شادابی جای خود را به رایحه‌های وانیلی، تلخ، سنگین و دودی می‌دهد.
این ادکلن سوئیسی برای مردان نجیب و اصیلی که همواره به ظاهر و جذابیت خود اهمیت می‌دهند، انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.
مطلب ویژه: 10 ادکلن معروف و پرفروش زنانه را بشناسید
چگونه بهترین ادکلن‌های اصل را تهیه کنیم؟
قطعا شما هم دوست دارید ادکلنی متناسب با سلیقه خود از برترین برندهای جهان داشته باشید. اما حتما می‌دانید که به دلیل وجود تحریم‌های موجود بر کشور، خرید از سایت‌های اینترنتی سراسر جهان برای هموطنان داخل کشور کار ساده‌ای نیست. همین موضوع موجب شده است تا بسیاری از فرصت طلبان به دلیل مشکلات موجود، اجناس نامعتبر خود را به عنوان جنس اصل با قیمت‌های گران به دست مشتریان برسانند در صورتی که می‌توان با مراجعه به سایت‌های معتبر خرید از خارج، جلوی طمع‌ورزی فرصت‌طلبان را گرفت.


بدون شک سفارش از آمازون، خرید از ایبی و یا سایر آنلاین‌ شاپ‌ها درست‌ترین اقدام ممکن برای خرید بهترین ادکلن مردانه است. اما اکنون که چنین فرصتی برای هموطنان داخل کشور فراهم نیست چه باید کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که مجموعه چارسوق پس از بررسی و شناخت تمامی مشکلات این عرصه، تلاش کرده تا موانع موجود در مورد خرید از سایت‌های معتبر جهانی را برطرف سازد. بدین ترتیب شما می‌توانید با مراجعه به این سایت، از فروشگاه‌های آنلاین معتبر جهانی خریدی مطمئن، آسان و مقرون به صرفه را تجربه کنید و با پرداخت ریالی ارزش کالای مورد نظرتان، نگران پرداخت ارزی و موارد گمرکی نباشید.